Čo to sú magnetizérom
PRINCÍP FUNKČNOSTI:
Magnetizérom pôsobí na všetky druhy pohonných hmôt (LPG, BENZÍN, NAFTA) vo všetkých automobiloch (osobné, dodávkové, nákladné)
Pohonné hmoty smerujúce do motora majú nesystematicky rozložené a zlepené častice, bez optimálneho množstva kyslíku.Probíhá len čiastočné spaľovanie pohonných hmôt a tvoria sa veľké množstvo splodín - CO (kysličník uhoľnatý), HC (nespálené uhľovodíky), ktoré znečisťujú životné prostredie a vytvára sa veľké množstvo veľmi škodlivého karbónu, ktorý ničí motor z dôvodu usadzovania sa na rôznych častiach motora ako napr piesty, piestne krúžky, valce, ventily, sviečky a vstrekovacie trysky.Pístní krúžky týmto strácajú na pružnosti, zhoršuje sa mazanie čo spôsobuje rýchlejší upotrebení motoru.Škodlivým efektom je tiež prehrievaniu sa časti motora a tarokování motora.
Z pomôcť prichádza skutočne plynúcej, stále magnetické pole generované pomôcť magnetizéru.Způsobuje rozbitie reťazca čiastočiek paliva a reguluje ich rozklad.Díky tomu po zavedení magnetizérom vzduchu kyslík, ktorý je vo zmiešavacej vzduchu hľadá viac väzieb, lepšie reaguje z uhľovodíky v pohonných hmotách, čo vo skutočnosti spôsobuje spaľovanie väčšieho množstva čiastočiek pohonných hmôt, obsiahnutých v zhodnom objemu.Skutečnosti je zvýšenie výkonu motora a menšie množstvo škodlivých splodín.
Pre rovnaký výkon motora je teraz potrebné menšieho množstva pohonných hmôt!
Vytvárajú sa optimálne podmienky spaľovania a vzniká veľmi malé množstvo CO a HC vo zplodinách.Pístním krúžkom sa vracia jej pružnosť a zabraňujú prienik spalín z valcov do olejovej vany.Vzrůstá kompresie a správnosť chodu motoru.Zanikají problémy samovznietenia motora a tzv.tarokování motoru.Části motora sa neprehrievajú a dosahujem dlhšiu životnosť.
NIEČO dejepisu O MAGNETICKÉ AKTIVÁCII
TO NIE sú kúzla TO JE FYZIKA!
- Vynález prof.Van der Waals, držitelia Nobelovej ceny v 1910 roku za ohľadom pôsobenia síl mezičásticového priťahovanie
- Japonsky vedec Saburo Miyata Moriya, uznaný svetovým pionierom magnetického spracovanie paliv.V rokoch 1965-1971 viedol vedeckej práce ohľadom magnetické aktivácie palív uhľovodíkových, takých ako je benzín, olej, plyn a nafta, ktoré boli ukončený obrovským úspechom.
- Názor dr. Hansa A.Niepera z Hanoveri:
"....... Aktuálne najdôležitejšou úlohou všetkých výrobcov automobilov je optimalizácia spaľovania vo vnútri motoru.Je to možné s použitím magnetickej aktivácie."
- Názor Dr.Ing. Andrzej Szczypiorowskiego z vysokého učenia v oblastí magnetického spracovania palív na základe niekoľkoročného skúmania:
"........ Ani najmodernejšie motory s piatimi ventilmi na každom valcov a elektronickým riadením novej generácie sa nezaobídu bez magnetické aktivácie, čiže spracovanie paliva.Kdyby momentálne najlepšie konštrukcia motorov garantovali plné spaľovanie pohonných hmôt, tak katalyzátorom by neboli už nutnosti."
- Vedecké štúdie a publikácie prof.Dr.ing. Wojciecha Nowaka a Dr.ing.Andrzeja Szczypiorowskiego (hospodárenia palivami a energiu č.10/94, 3/95 a 5/95)
- Výskum tímu riadeného prof.dr.ing.Jerzego Tomeczka zo Sliezskej univerzity
- Výskum Vroclavskej univerzity, pod vedením doc.Dr.Lecha Sitnika
- Výskum Inštitútu letectvo vo Varšave pod vedením doc.Dr.ing. Antoniego Jankowskiego
- Prof.Dr.Ing.Wojciech Nowak ako niekoľkoročný vedecký konzultant Research center for Advanced Energy Conversion na univerzite Nagoji má garantovaný prístup k najmodernejšej unikátnej japonskej vedeckej agentuře.Momentální výskumy ukázali, že bez zodpovedajúceho magnetického spracovania palív, nie je možné získať vysokých teplôt na vývode zo spaľovací komory.Bylo zistené, že magnetické spracovanie palív dovoľuje nielen zvýšiť teplotu palív, ale aj skutočne zlepšiť spaľovanie pohonných hmôt uhľovodíkového typu ako je plyn, nafta, benzín atď ....
TESTY A ICH ZISTENIA
Meriame hodnoty emisií v automobile so správne nastaveným motorom pred inštaláciou magnetizérom EXPANDER.Nejdříve pri zvýšených otáčkach (2000-3000/min) a následne pri volnoběhu.Testy sú vykonané ihneď po sebe.
Evidujeme hodnoty emisií a inštalujeme 2 magnetizérom na prívod paliva a 1 magnetizérom na prívod vzduchu.Nastartujeme a po 4 až 6 minútach testy opakujeme, potom obaja porovnávame.
V tú chvíľu obdržíme hmatateľný dôkaz funkčnosti magnetizérom EXPANDER, ktorý je akceptovaný ako vedci, tak aj odborníkmi v odbore auto-moto.
Následne vykonávame testovaciu jazdu 20 až 30 kilometrů.Na automobilu zistíme lepšiu akceleráciu, zvýši sa celkový komfort a pohodlie, celkovo elastickejšie, keď jeho sila vzrástla v dôsledku lepšieho spaľovania pohonných hmôt.
Efekty sú znateľné prakticky ihneď, ale tzv.stabilizační proces trvá okolo 90 dní/1600km.Tato doba je potrebná na plné magnetickému nasýteniu všetkých kovových častí medzi magnetizérom a spaľovacou komorou motoru.Částečné nasýtenia trvá cca 14 dní.
Sila motora a dynamika bude stupňovito vzrastať, až po 90-dňovej stabilizačný dobe získa najvyššieho stupňa.
Testy preukázali zníženie nameraných emisií od 50 do 80 percent.
Vodiči zaregistrovali od chvíle inštalácie magnetizérom EXPANDER lepšie akceleraci.V okamihu vyslovenie komentárov bola činnosť motorov rovnomernejšie, čistejší, rýchlejší štart.
|
Značka, Typ, Obsah Motoru |
zníženie spotreby
(L/100km)
|
1. |
SKODA OCTAVIA - 1,6 LPG. |
z 10,9 na 9,2 |
2. |
POLONEZ CARO - 1,6 benz. |
z 11,6 na 10,3 |
3. |
OPEL CORSA - 1,4 benz. |
z 7,5 na 6,5 |
4. |
AUDI A8 - 3,7 benz. |
z 19,7 na 17,2 |
5. |
FORD SIERRA - 2.0 LPG |
z 12,7 na 11,2 |
6. |
VW PASSAT - 1,9 TDI |
z 6,6 na 5,5 |
7. |
DAEWOO TICO - LPG |
z 6,7 na 5,9 |
8. |
DAEWOO LANOS - 1,6 benz. |
z 9,5 na 8,4 |
9. |
FIAT 126 P - benz. |
z 6,9 na 6,2 |
10. |
HONDA CIVIC - 1,4 benz. |
z 8,7 na 7,8 |
11. |
OPEL KADET - 1,6 diesel |
z 6,4 na 5,8 |
12. |
FIAT SEICENTO - benz. |
z 7,2 na 6,5 |
13. |
VW TRANSPORTER - 2,5 TDI |
z 10,8 na 9,7 |
14. |
RENAULT MASTER - 2,8 DTI |
z 13,1 na 12 |